کد خبر: 21852
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
اراضی

فرماندار شهرستان البرز گفت: هرکس قصد ساخت و ساز در محدوه روستا را دارد باید از مراجع قانونی از جمله بنیاد مسکن و دهیاری مجوز اخذ نماید.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، فرماندار شهرستان البرز به همراه مدیر بنیاد مسکن، بخشدار مرکزی، رئیس پست بانک شهرستان و دهیار نصرت آباد به منظور مساعدت در بازسازی یک واحد مسکونی در حال تخریب در نصرت آباد از واحد مذکور بازدید کردند.

نصیری در این دیدار اظهار کرد: هرکس قصد ساخت و ساز در محدوده روستا را دارد باید از مراجع قانونی از جمله بنیاد مسکن و دهیاری مجوز لازم را اخذ نماید.

فرماندار شهرستان البرز افزود: دهیاری باید با قدرت از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری و با آن مقابله نموده و اجازه تخلفات ساختمانی را به هیچکس ندهد.

این مسئول با بیان اینکه در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز هیچ گونه مساعدت و ارفاقی نمی‌شود گفت: هرکس قصد ساخت و ساز در محدوده روستا را دارد باید از مراجع قانونی از جمله بنیاد مسکن و دهیاری مجوز لازم را اخذ نماید.

گفتنی است در این بازدید مقرر شد مالک با مراجعه به بنیاد مسکن و با اخذ مجوزات لازم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان وام بازسازی از بنیاد دریافت و نسبت به بازسازی ملک خود اقدام نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =