کد خبر: 21116
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
راه روستایی

۹ کیلومتر از جاده‌های روستایی بخش مرکزی شهرستان لنده تعریض و بازگشایی شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از  فرماندار شهرستان لنده در بازدید از عملیات خاکبرداری و تعریض جاده‌های روستایی بخش مرکزی این شهرستان گفت: مسدود بودن، نبود پل بر روی آب راه‌ها و وجود پیچ‌های خطرناک و نبود جاده دسترسی مناسب باعث مهاجرت تا ساکنان روستا‌های چلی و لارب به طرف شهر‌ها و روستا‌های دیگر شد.

تورج رزمجو افزود: با انجام تفاهم نامه‌ای بین بنیاد علوی و اداره راهداری شهرستان لنده مقرر شد جاده‌های روستایی بخش مرکزی از جمله روستا‌های چلی و لارب خاکبرداری تعریض و بازگشایی شد.

رزمجو با بیان اینکه جاده‌های روستایی چلی و لارب به دلیل کوهستانی بودن و ریزش کوه سالیان متمادی مسدود و بوسیله لودر اداره راه بازگشایی می‌شد افزود: با همکاری اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ایی استان و بنیاد علوی هلاوه بر احدق پل و ابنیه فنی  بوسیله بلدوزر جاده‌های این دو روستا به طول ۹ کیلومتر خاکبرداری و تعریض شد.

وی با بیان اینکه با اجرای  طرح بازگشایی و تعریض، این روستا‌ها در حال حاضر دارای جاده دسترسی مناسب  و پایدار هستند، اضافه کرد: با ارائه خدمات مناسب در روستا‌ها از جمله احداث جاده مناسب و تامین آب آشامیدنی و همچنین گازرسانی زمینه مهاجرت معکوس به روستا‌ها فراهم و باعث رونق کشاورزی و دامداری در این مناطق می‌شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =