کد خبر: 20838
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
جوانرود

فرماندار جوانرود گفت: برنامه‌های خوبی در راستای یک حرکت جهادی و جهشی در حوزه آب و فاضلاب از جمله تکمیل تصفیه خانه شهر، شبکه جمع‌آوری شهر شروینه و ۲۲ روستای این شهرستان که با تنش آبی مواجه هستند در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا؛ «رستگار یوسفی» عصر یکشنبه در جلسه و بازدید میدانی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از تعدادی از روستاهای بخش مرکزی افزود: امسال ۵۹ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۲ روستای این شهرستان مصوب شده و در دستور کار قرار داد.

وی بابیان اینکه این اعتبارات از محل اعتبارات استانی، ملی و محرومیت زدایی به این پروژه ها اختصاص یافته است، اظهار داشت: عملیات برخی از پروژه ها در حال مناقصه و برخی نیز در دست اجرا است.

یوسفی با بیان اینکه بسیاری از روستاهای شهرستان جوانرود با تنش آبی مواجه است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اعتبارات خوبی که به حوزه آب و فاضلاب اختصاص یافته است و با پیگیرهای وِیژه دکتر کاکاوند شاهد حل مشکلاب آب شرب روستاها باشیم.

وی همچنین از پیگیرهای  استاندار کرمانشاه، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز با بیان اینک جهش بسیار خوبی در حوزه آب وفاضلاب این شهرستان شروع شده است، گفت: امسال ۵۹ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای  شهرستان جوانرود مصوب شده است.

«علیرضا کاکاوند» افزود: تصفیه خانه شهر جوانرود یکی از پروژه های نیمه تمام این شهرستان است که به لطف خداوند تا پنج ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: جمع آوری شبکه فاضلاب روستای «زلان» از معدود پروژه هایی است که با مشارکت مردم در حال اجرا ست و ما قول دادیم به این پروژه کمک کنیم.

کاکاوند یادآور شد: آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی و کلاشی که شامل ۲۲ روستا است در دستور کار قرار دارد که برخی از این پروژه ها در دست اجرا و برخی دیگر نیز در حال مناقصه است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =