سرپل ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۴۸۰ میلیارد ریال برای روکش آسفالت و بهسازی راه‌های اصلی و فرعی روستایی، حفر سه حلقه چاه آب آشامیدنی در روستاهای بخش مرکزی و ساماندهی وضعیت آب روستایی و ساماندهی مشکلات دفع فاضلاب چهار شهرک الحاقی به شهر اختصاص یافت.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، «نورالدین فرزادی پور» عصر چهارشنبه در جلسه کمیته پیگیری پروژه های عمرانی سرپل ذهاب با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل استانی و مدیران شهرستانی دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری سرپل‌ذهاب افزود: اجرای این پروژه ها از مطالبه های اصلی و مهم مردم است.

وی اظهار داشت: اجرای این طرح ها باعث افزایش سطح رضایتمندی مردم و توسعه روستاها و حل مشکلات مردم می شود و جلسه امروز برای هماهنگی بین دستگاه های استانی و شهرستانی در جهت رفع مشکلات شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: این جلسه با حضور مدیران آب منطقه ای، آبفا و بنیاد مسکن استان و برخی از دستگاه های دیگر در راستای پیگیری مصوبات جلسه گذشته که با حضور استاندار بود به منظور عملیاتی شدن آنها در شهرستان برگزار شد.

«شهریار حیدری» افزود : در این جلسه گزارش‌ کار توسط مدیران استانی و شهرستانی ارایه شد و در همین هفته برخی از طرح های مصوب شده اجرایی خواهد شد.

وی اذعان داشت: حفر سه حلقه چاه در دشت ذهاب و جگیران برای رفع مشکل آب آشامیدنی روستاهای این مناطق، حضور پیمانکاران برای آسفالت جاده های بین شهری و روستایی، بهره برداری از سامانه گرمسیری برای شروع کشت پاییزه چغندر و ساماندهی سیستم دفع فاضلاب چهار روستای الحاقی به شهر از مصوباتی است که در هفته جاری عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =