کد خبر: 20501
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
زمین خواری

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۲۱۵ هزارمترمربع اراضی ملی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال با تلاش مأموران انتظامی شهرستان دشتی از دست یک نفر زمین خوار بازپس گرفته شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سردار حیدر سوسنی اظهار داشت: به دنبال شکایت اداره راه و مسکن شهرسازی شهرستان دشتی، مبنی بر اینکه فردی اقدام به زمین خواری و تصرف اراضی ملی و ساخت ساز دو واحد مسکونی و تصرف زمینی به مساحت ۲۱۵ هزار متر مربع به صورت غیرمجاز در سطح بخش کاکی کرده است که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در اجرای دستور مقام قضائی به منظور صیانت از اراضی ملی و کشاورزی و برخورد قانونی با فرد سودجو و زمین خوار که بدون مجوزهای قانونی اقدام به قطعه بندی تغییر کاربری و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی کرده بود، با حضور مأموران انتظامی بخش کاکی و یگان امداد شهرستان و نماینده دستگاه قضائی، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان و رئیس اداره راه و مسکن و شهرسازی و امور اراضی در محلی واقع در شرق شهر کاکی حاضر و نسبت به تخریب آن اقدام شد.

سردار سوسنی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه گفت: طبق نظریه کارشناسان مربوطه ارزش مالی زمین‌های آزاد شده ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =