کد خبر: 20405
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
کشاورزی

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تسریع در اجرای طرح‌های کشاورزی استان بزودی تفاهم‌نامه مشترک بین این سازمان و سپاه سلمان برای بهره‌گیری از ظرفیت بسیج منعقد خواهد شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، محمدعلی نیکبخت روز پنجشنبه در نشست مشترک با فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بخش کشاورزی بعنوان متولی امنیت غذایی کشور بدلیل عدم وابستگی و چسبندگی به سرمایه‌های کلان و ارز همواره از مهمترین بخش‌هایی است که در استقلال و خودکفایی کشور نقش بسزایی داشته و دارد.


وی افزود: تکیه بر ظرفیت‌ها و استعدادهای بخش کشاورزی منطقه می‌تواند در مسیر توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان تاثیرگذار باشد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان با اشاره به همکاری و مشارکت سپاه و بسیج در تسریع اجرای طرح‌های بخش کشاورزی اظهارداشت: تمرکز  ظرفیت‌های مشترک سازمان جهادکشاورزی و سپاه و بسیج برای توسعه و محرومیت‌زدایی انشالله زمینه ساز تحول بخش کشاورزی خواهد شد. 


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: با تمام توان و بهره‌مندی از سرمایه انسانی و توان فنی برای رفع محرومیت‌زدایی در کنار سازمان جهادکشاورزی در همه زیر بخش‌ها خواهیم بود. 
سردار احمد شفائی افزود: برای عملیاتی کردن طرح‌های مشترک بزودی تفاهم‌نامه منعقد و کار اجرا در اسرع وقت آغاز خواهد شد. 
وی ادامه داد: هم‌اینک طرح‌هایی در راستای توسعه کشت گیاهان دارویی، توسعه پرورش مرغ بومی، شتر داشتی، گلخانه‌ها، شیلات و آبزی پروری و طرح‌های آب وخاکی با مشارکت سازمان جهادکشاورزی، سپاه و بسیج در سطح استان در حال اجراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =