سیدامیرحسین مدنی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری هدف از بازدید شهرستان هلیلان را بررسی طرح‌های نیمه تمام عنوان کرد و گفت: اتمام این پروژه‌ها منجر به ایجاد توسعه شهرستان خواهد شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از  ایسنا، پیرو دستور رئیس جمهور در سفر هفته گذشته به استان ایلام مبنی بر بررسی مشکلات شهرستان هلیلان، امروز چهارشنبه «سیدامیرحسین مدنی» - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری وارد ایلام شد و در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: بازدید از منطقه براساس پروژه‌های اولویت‌دار صورت می‌گیرد و در جهت پیشبرد و اتمام آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.

«محمد نوذری» با بیان اینکه در راستای محرومیت‌زایی، قرارگاهی با همین عنوان در شهرستان هلیلان در سه بخش اجتماعی، عمرانی و اقتصادی راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: در زمیته عمرانی مسوولیت زیرساخت‌ها، بخش اقتصادی پروژه‌های اقنصادی اشتغالزایی و کمیته اجتماعی نیز مربوط به بهداشت و درمان، مدرسه و مسائل مربوط به این حوزه‌ها است.

استاندار گفت: اجرای این طرح‌ها سبب توسعه هلیلان می‌شود که باید در این راستا  طی دو سال آینده مدیران با ظرفیت‌های موجود در این راستا تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =