سیل بند

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس در بازدید از روستای کلاین بخش مانه خواستار ایجاد سیل بند و کانال آبی بتنی جهت انتقال آب و هدایت آن به زمین های کشاورزی شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت؛ سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی جهت رسیدگی به پاره ای از مشکلات مردم و بازدید میدانی وارد روستای کلاین بخش مانه شدند.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این بازدید گفت: از اهم مشکلات مطروحه توسط دهیار ،شورا ،معتمدین روستا و مردم زحمتکش و ولایی این روستا  سیلابی بودن بدلیل خرابی  بند روستا بر اثر تخریب سیل های مکرر می باشد که مردم خواستار سیل بند و کانال آبی بتنی جهت انتقال آب و هدایت آن به زمین های کشاورزی شدند.

وی افزود: در ادامه مردم تلاشگر این روستا مشکل آب شرب و نیاز به یکدستگاه پمپاژ آب ، اجرای آبیاری تحت فشار در مزارع کشاورزی، انتقال آب شیرین دره به روستا یا حفر چاه عمیق بدلیل خشک بودن چشمه و مجوز نانوایی را مطرح نمودند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان  در مجلس خاطر نشان کرد: همچنین از مسیر سیلاب روستا بازدید به عمل آمد و قول مساعد در جهت رسیدگی به مشکلات مطروحه در اسرع وقت به مردم روستا داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =