کد خبر: 20135
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
واکسن

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از واکسیناسیون ۳۰ درصد روستاییان در استان خبرداد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، دکتر جواد آقازاده با تاکید بر اینکه فقط ۳۰ درصد روستائیان تابحال خود را واکسینه کرده اند، افزود: در خصوص واکسیناسیون ، خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت روستایی در خدمت روستائیان است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص واکسیناسیون اتباع خارجی ساکن در ایران افزود : اتباع خارجی همانند ایرانی ها می توانند با مراجعه به مرکز بهداشت ارومیه و دریافت معرفی نامه نسبت به انجام واکسیناسیون در مراکز تجمیعی اقدام کنند. 

دکتر آقازاده در مورد واکسیناسیون بیماران مبتلا به ام اس گفت: واکسن این افراد با بقیه مردم فرقی نداشته و می توانند نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به واکسیناسیون انجام شده در استان تصریح کرد تاکنون یک میلیون و ۷۹۲ هزار و ۱۶۷ نفر علیه کرونا در استان واکسینه شدند. 

وی با اشاره به آخرین روند مثنی های کرونایی بیان کرد: تاکنون ۲۰۲۰ بیمار سندروم حاد تنفسی در بخش های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۹۰۶ نفر مشکوک و مابقی قطعی هستند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به ثبت ۱۰۰۷ مورد جدید به کرونا تصریح کرد:  مجموع مبتلایان به کرونا تاکنون در استان ۲۷۰ هزار و ۸۷۹ مورد است. 

وی افزود: تاکنون ۶۲۱۰ نفر در اثر کرونا در استان فوت شدند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =