کد خبر: 18908
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
خوراک دام

هزار و ۹۲۰ تُن خوراک دام احتکار شده به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در بازرسی از انباری در شهرستان نجف آباد کشف شد

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: به دنبال نارضایتی مرغداران و دامداران شهرستان نجف‌آباد از کمبود سهمیه خوراک دام و طیور دولتی و از طرفی فراوانی این نهاده‌ها در بازار سیاه و عرضه آنها به نرخ آزاد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با رصد هوشمندانه کالاهای ترخیص شده گمرکی و غیر گمرکی و انجام تحقیقات وسیع در خصوص دپوی کالا در انبارهای شهرستان سرانجام از نگهداری مقدار زیادی نهاده دامی دریک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را دنبال کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این مکان یک هزار و ۹۲۰ تُن انواع خوراک دام شامل ذرت، کلزا و سویا را کشف کردند که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد موجودی انبار در سامانه انبارهای اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده و هیچ گونه خروجی نیز به بازار نداشته است و حاکی از احتکار این مقدار خوراک دام بود.

سردار میرحیدری با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش نهاده‌های دامی احتکار شده بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال است، گفت: با دستور مقام قضائی انبار مذکور پلمب و عامل اصلی این احتکار نیز به همراه پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =