کد خبر: 18837
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
پلمپ واحد صنفی

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از اجرای طرح نظارت بر صنوف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا و پلمب 13 واحد صنفی متخلف دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس،"محمود کلوانی"،در تشریح این خبر گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح نظارت بر فعالیت مشاغل و واحدهای صنفی در این شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح که با ایجاد محدودیت های فعالیت صنوف از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان به اجرا در آمد ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.
سرهنگ کلوانی، تصریح کرد: در این طرح از 3800 واحد صنفی این شهرستان بازدید شد که به 95 واحد صنفی اخطار پلمب داد شد و 13 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا پلمب شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با قدردانی از همکاری و همیاری مردم با پلیس، یادآور شد: در کنار طرح فاصله گذاری اجتماعی ، طرح تشدید کنترل و نظارت بر صنوف نیز با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا در حال اجرا است.
وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =