کد خبر: 18782
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
امند

به گفته مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، موانع و امور اجرایی دهکده امند به‌ عنوان منطقه نمونه گردشگری بررسی و تسهیل می شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع منطقه نمونه گردشگری امند تشکیل و درباره رفع موانع و مشکلات اجرای پروژه توسط نمایندگان دستگاه‌های مختلف استان و سرمایه‌گذاران منطقه امند بحث و بررسی شد.

وی با بیان اینکه در منطقه امند زنجان ظرفیت‌های گردشگری کمتر شناخته‌ شده‌ای وجود دارد که قابلیت بالایی برای جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری در استان دارا است، افزود: منطقه امند یکی از همین ظرفیت‌ها است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، شاخص خوب توسعه گردشگری استان بوده و قرار است در زمینی به وسعت ۱۳۴ هکتار توسط بخش خصوصی احداث شود.

این مسئول ادامه داد: طرح گردشگری امند با رفع نواقص و اشکالات موجود می‌تواند کاری محکم و دارای اعتبار بالایی باشد. کمک به بخش خصوصی با هدف برطرف کردن ایرادهای به وجود آمده در این منطقه، چشم‌انداز بهتری را ترسیم می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مهم دولت، حمایت از بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: زنجان ظرفیت‌های بی‌بدیلی در حوزه‌های گردشگری دارد و بی‌تردید سرمایه‌گذاری در این امر، چشم‌انداز بهتری را رقم می‌زند، به همین خاطر این استان از ورود و مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه گردشگری استقبال می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =