کد خبر: 18651
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
تعطیل

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از تعطیلی مناطق گردشگری و اماکن ورزشی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، محمد یزدان‌پناه گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون ۲۹۷ فوت ناشی از کرونا در شهرستان بویراحمد داشته‌ایم.

وی افزود: همچنین۲۴ هزار و ۵۸۳ بیمار کرونایی تا روز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه در شهرستان بویراحمد شناسایی شدند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۴۲ نفر مرد و ۱۱هزار  ۵۴۱ نفر زن بودند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد اظهار کرد: کنترل ورودی های شهر یاسوج با جدیت در حال انجام است و از ورود خودروهای پلاک غیر بومی به شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج جلوگیری شود.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا دلتا سرعت انتقال و انتشار آن چند برابر سایر سویه هاست و همه سنین از مرگ شیرخواران، کودکان، جوانان و بزرگسالان مبتلا کرده است از مردم شهرستان انتظار داریم که در کنار انجام واکسیناسیون پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۷۶ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان بویراحمد دریافت کرده‌ایم که از این تعداد ۷۳ هزار دُز واکسن برای جامعه هدف و گروه سنی ۵۰ سال به بالا در شهر، ۴۰ سال به بالا در روستا و ۱۸ سال به بالا در مناطق عشایری تزریق شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با اشاره به مصوبات ستاد کرونا در شهرستان بویراحمد ادامه داد: کلیه گروه شغلی دو، سه و چهار تعطیل هستند و یک تنها با راه رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

یزدان‌پناه عنوان کرد: کلیه مراکز اقامتی، تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری شهرستان بویراحمد حق پذیرش و اسکان مسافر و گردشگر را ندارند و هیچ‌کس حق برپایی چادر در این مناطق را ندارد.

وی تاکید کرد: هم‌چنین کلیه اماکن و سالن های ورزشی شهرستان بویراحمد نیز تعطیل هستند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد بیان کرد: از هیئت های عزاداری محرم انتظار داریم که در فضای باز با یک چهارم ظرفیت فعالیت کرده و از دست روی خودداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =