کد خبر: 18642
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
واکسن کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان سنقر و کلیایی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون ۴۱ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال این شهرستان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش روستا نیوز به نقل از ایرنا، دکتر «احسان مهری» گفت: تاکنون۳۴ هزار و ۷۷۲ دوز واکسن در شهرستان سنقر و کلیایی تزریق شده که از این تعداد ۲۶ هزار و ۶۸۷ دوز اول و هشت هزار و ۸۵ دوز دوم بوده است.

وی اظهارداشت: بر این اساس شهرستان سنقر و کلیایی در اجرای واکسیناسیون کرونا به نسبت سرانه جمعیت در استان کرمانشاه در جایگاه اول قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سنقر و کلیایی گفت: روز گذشته نیز رکورد تزریق واکسن در این شهرستان با تزریق ۲ هزار و ۴۴۴ دُز شکسته شد.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

معاون بهداشتی دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ هزار و ۷۹۵ دوز واکسن در استان تزریق شده است.

دکتر «ابراهیم شکیبا» افزود: سهم تزریق دوز اول ۲۱ هزار و ۴۷ عدد و ۱۳ هزار و ۸۴۸ دوز نیز مربوط به دوز دوم بوده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۱۸ هزار و ۱۱۳ دوز در کرمانشاه بوده و در بین شهرستان های استان نیز سنقر و کلیایی با ۲ هزار و ۷۰۶ دوز بیشترین تعداد تزریق را داشته است.

هم‌اکنون هزار و ۵۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این این استان بستری هستند و مجموع جان‌باختگان استان نیز از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۵۰ نفر رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =