کد خبر: 18639
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
آفالت ریزی

بخشدار مرکزی مراغه گفت: با پیگیری‌های انجام شده، طرح بهسازی و آسفالت‌ریزی مسیر روستای گردشگری آشان در دستور کار قرار گرفت و امروز پس از اتمام زیرسازی، آسفالت‌ریزی مسیر آغاز شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، مصطفی مجیدی روز دوشنبه در حاشیه آغاز آسفالت ریزی این مسیر افزود: برای اجرای این پروژه یکهزار تن آسفالت و ۱۰۰ تن قیر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مسیر روستای گردشگری آشان به عنوان یکی از راه های اصلی روستایی شهرستان در طول سال پذیرای گردشگران بسیاری است، بیان کرد: برای اجرای این پروژه ۵ هزار مترمربع زیرسازی با هزینه کرد ۲۵۰ میلیون تومان انجام و ۵ هزار مترمربع آسفالت ریزی به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.

وی به هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی پروژه اشاره کرد و گفت: در مجموع ۷۰۰ میلیون تومان از محل دهیاری برای زیرسازی و آسفالت در نظر گرفته شده و ۵۰۰ میلیون تومان برای قیر رایگان توسط بنیاد مسکن شهرستان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه با پیگیری های معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه و همراهی دستگاه های متولی از جمله رئیس بنیاد مسکن مراغه صورت گرفته است.

با توجه به وضعیت نامناسب این راه که موجب مشکلات بسیاری برای اهالی این روستا و گردشگران می شد، طرح بهسازی و آسفالت ریزی آن با مشارکت بخشداری، دهیاری و بنیاد مسکن آغاز شده است.

مسیر گردشگری آشان و یای شهری از مهم ترین مسیرهای گردشگری جنوب آذربایجان شرقی بوده و هرساله پذیرای هزاران گردشگر از شهرهای مختلف است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =