کد خبر: 18638
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
حشمت الله اسدی

مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام از نصب تجهیزات کافوی نوری در چهار روستای شهرستان چرداول خبر داد

به گزارش روستا نیوز از ایرنا، حشمت اله اسدی گفت: چهار دستگاه کافونوری جدید در روستاهای بلاوه تره علیا، بلاوه خشکه، جوب بور و بردویل از روستاهای توابع شهرستان چرداول نصب و راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: این خدمات‌دهی ارتباطی به روستاهای بلاوه تره علیا، بلاوه خشکه، جوب بور و بردویل از توابع شهرستان چرداول و بخش زاگرس که فاقد ارتباط تلفن ثابت بودند، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام تاکید کرد: در راستای خدمات‌دهی مطلوب مخابراتی و ارتباطی به روستائیان، با نصب چهار دستگاه کافو نوری در روستاهای مذکور، کیفیت و پایداری ارتباط تلفن ثابت و دیتا در این چهار روستا بهبود یافت.

اسدی یادآور شد: این طرح با تلاش های شبانه روزی همکاران مخابرات استان در راستای خدمات رسانی به نقاط محروم بویژه روستاها و با هدف ارائه خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت با سرعت و کیفیت بالا و با کابل کشی فیبرنوری و نصب چهار دستگاه کافو نوری که برای هر روستا با ظرفیت ۳۲ پورت adsl و ۶۴ پورت voice ایجاد شد.

وی اضافه کرد: با افتتاح این طرح، اهالی این روستاها می‌توانند از خدمات تلفن ثابت و همچنین اینترنت پرسرعت با کیفیت و پایداری مطلوب بهره‌مند شوند.

اسدی ابراز داشت: به همین تعداد نیز در صورت نیاز با نصب کارت های جدید در آینده قابل توسعه است، ضمن اینکه روستاهایی که فاقد فیبر نوری است، با پیگیری های انجام شده این مسیرها نیز توسط شرکت مخابرات به فیبر نوری متصل خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =