کمک مردمی

فرماندار شهرستان قشم گفت: نخستین اولویت در توزیع کمک‌های مومنانه، بیماران نیازمند کرونایی هستند تا کسی که بیمار است برای رفع نیازهای زندگی مجبور به شکستن قرنطینه نشود.

به گزارش روستا نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا نصری شامگاه دوشنبه در کارگروه رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه افزود: توجه به بیماران کرونایی نیازمند که علاوه بر بیماری، دچار گرفتاری معیشتی هستند باید در کنار سایر برنامه های پیشگیرانه و کنترلی ستاد کرونا مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: قطع زنجیره انتقال بیماران کرونایی، نیازمند اجرای دقیق و درست همه طرح‌ها و برنامه‌های مصوب در ستاد کروناست.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم تصریح کرد: توزیع هدفمند و آگاهانه سبدهای معیشتی با اجرای طرح ارزشمند رزمایش مومنانه می‌تواند در قطع زنجیره کرونا در جامعه موثر باشد.

وی تاکید کرد: بخشداران باید با بررسی فوری و گسترده، افراد نیازمند و بیمار را از طریق دهیاری و شوراهای اسلامی روستا شناسایی و به فرمانداری اعلام کنند.

نصری گفت: تزریق واکسن، استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از تجمع، دورهمی، سفر و ترددهای غیرضروری، ضروریت‌هایی همگانی است که هر شهروند باید برای حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه رعایت کند.

وی از همه دستگاه‌ها، نهادها و اقشار مختلف مردم خواست در کنار یکدیگر برای عبور از وضعیت نابسامان فعلی کمک کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =