کد خبر: 18617
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
فرماندار قزوین

فرماندار قزوین گفت: در طرح محدودیت‌های کرونایی واحد صنفی متخلف به دستگاه قضا معرفی خواهد شد.

به گزارش روستا نیوز به نقل از ایلنا محمد شفیعی با اعلام این خبر گفت: طبق مصوبه صادره از سوی ستاد ملی کرونا با توجه به قرارگیری شهرستان قزوین در رنگ بندی قرمز گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ تعطیل است و نظارت توسط متولیان امر صورت می‌گیرد، لذا در صورت مشاهده تخلف، واحد صنفی متخلف به دستگاه قضا معرفی خواهد شد.

فرماندار شهرستان قزوین با اشاره به ادامه طرح ممنوعیت تردد بین استانی تا ۳۰ مرداد از هموطنان خواست از تردد به شهر قزوین خودداری کنند.

به گفته شفیعی، کلیه محورهای مواصلاتی منتهی به شهر قزوین اعم از ورودی و خروجی‌ها مسدود شده است.

فرماندار قزوین ادامه داد: در صورت تردد وسایل نقیله در محورهای مواصلاتی این شهرستان خودرو مشمول جریمه و در صورت عدم پرداخت مشمول دو برابر شدن جریمه خود خواهد شد.

شفیعی در ادامه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هیئت‌های مذهبی اشاره کرد و گفت: عزاداران حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضمن حفظ جان همشهریان شور حسینی را توام با شعور حسینی به تصویر کشانده تا با جلوگیری از تجمع از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان قزوین خاطر نشان کرد: بخشداران و روسای ادارات به هیچ عنوان از حوزه استحفاطی خود خارج نشوند و کارکنان زحمت کش انتظامی با استفاده از تمامی ظرفیت به حفظ نظم در شهر قزوین در این ایام بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =