کد خبر: 18603
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
پدافند زیستی

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری یک دوره آموزشی ۶ ساعته مدیریت پدافند زیستی برای ۲۰ نفر از نیروهای مدیریت های مختلف این سازمان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرآنلاین حمیدرضا صادقی با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره کمک به ارتقاء مصونیت و آمادگی حداکثری کشور در برابر وقوع تهدیدات زیستی از طریق ارتقاء آگاهی و دانش تخصصی می باشد.

وی ادامه داد: برگزاری این دوره تخصصی می تواند موجب ایجاد و تقویت توانمندی کارکنان سازمان درخصوص مقابله با تهدیدات زیستی، آسیب شناسی و ارائه راهکار و آشنایی با رویکرد سازمان ها در مقابله با بیماری های نوظهور و تهدیدات زیستی شود.

به گفته مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم؛ پرداختن به موضوع آموزش در حوزه پدافند زیستی و ارتقاء دانش علمی مدیران و کارشناسان حوزه های اجرایی، خدماتی، امدادی و درمانی، به منظور مصون سازی، آمادگی و توانمندی مقابله در مواجهه با حوادث و تهدیدات زیستی در جامعه امروز یکی از ضرورت هاست.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های راهبردی پدافند غیرعامل و پدافند زیستی به عنوان یک مهارت مدیریتی برای همه ارکان جامعه و نهادهای اجتماعی می تواند موجب آگاه سازی، آموزش و بکارگیری اصول مقابله با بحران، یکی از نیازهای ضروری امروز جامعه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =