کد خبر: 11946
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
00

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: حفظ بافت تاریخی و میراثی در روستاهای مقصد گردشگری در اولویت بازنگری طرح هادی در این روستاها قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار،مهدی رازجویان صبح امروز در جلسه پیگیری اجرای طرح هادی روستای کفشگرکلا جویبار که پیرو بازدید میدانی رازجویان معاون استاندار و مرادیان نماینده مردم در مجلس از روستای کفشگرکلا جویبار برگزار شد، اظهار کرد: اجرا و بازنگری صحیح طرح هادی، سبب توسعه روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر می‌شود.

وی افزود: در چند سال اخیر، توجه دولت به روستاها سبب افزایش اشتغال و مهاجرت معکوس در روستاهای استان مازندران شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بیان کرد: برای اجرای طرح هادی باید جلب رضایت عمومی مردم، توسعه روستا و رعایت مسائل زیست‌محیطی در نظر گرفته شود.

رازجویان با تاکید بر مقابله جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها، یادآور شد: در بازنگری طرح هادی باید آسیب‌ها، مزایا و معایب تعیین کاربری‌ها به درستی بررسی شود. 

وی ادامه داد: ساماندهی و اصلاح بافت موجود روستاها، استفاده بهینه از اراضی و تأمین نیازمندی‌های عمومی روستاها از جمله مزایای طرح هادی به شمار می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در پایان گفت: حفظ بافت تاریخی و میراثی در روستاهای مقصد گردشگری در اولویت بازنگری طرح هادی در این روستاها قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =