کد خبر: 9329
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
652

 کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران با بررسی کشت محصولات گلخانه‌ای واحدهای مستقر در روستای خرماکلای شهرستان قائمشهر به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور فرماندار، رئیس سازمان صمت استان، مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری، مدیرکل دامپزشکی، رئیس نظام دامپزشکی و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری شهرستان قائمشهر برگزار شد.

به‌گزارش روستانیوز، در این کارگروه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: تسریع در صدور مجوزهای بخش کشاورزی از اولویت‌های اساسی مخصوصاً در روستای خرماکلا است.
حسن خیریان‌پور اذعان کرد: بانک‌های عامل بایستی در جذب تسهیلات پیگیری ویژه‌ای داشته باشند.
وی اظهار کرد: تأسیس گلخانه در روستای خرماکلای قائمشهر باید الگوی سایر روستاهای شهرستان و استان قرار بگیرد، زیرا اشتغال پایدار و جهش تولید را به دنبال خواهد داشت.
کاوه خورشیدی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران، نیز با بیان این‌که  تسریع در پاسخ استعلام از سوی دستگاه‌های اجرایی استان منجر به کوتاه‌شدن فرآیند صدور مجوزها خواهد شد، ابراز داشت: جهت تسریع در انجام امور، کارشناس ستاد استان با حضور در روستای خرماکلا روند صدور مجوز را سرعت می‌بخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =