کد خبر: 8899
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
گلخانه

مسئول پیگیری طرح‌های مشترک با بنیاد مستضعفان سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: از سوی بنیاد علوی و سازمان جهاد کشاورزی بیش از ۴٨٠ میلیارد برای توسعه و آبادانی بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری خواهد شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، محمد حسن یادگارزایی اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه های فی مابین سازمان جهادکشاورزی استان و بنیاد علوی در دو شهرستان زهک و قصرقند که هدف برنامه مشترک قرار دارنداز سوی بنیاد علوی  وسازمان جهادکشاورزی بیش از ۴٨٠ میلیارد برای توسعه و آبادانی بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری خواهد شد.

مسئول پیگیری طرح‌های مشترک با بنیاد مستضعفان سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان افزود: طی دو ماه گذشته ۶٠ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری تحقق یافته و طرح‌های آن در حال اجرا ست.

وی عمده برنامه سرمایه‌گذاری مشترک بین سازمان جهادکشاورزی و بنیاد مستضعفان را در زمینه های آب و خاک وامور زیربنایی، شیلات، عشایری، گلخانه ها، توسعه کشت گیاهان دارویی و دام دامپروری برشمرد
یادگازایی در خصوص پرداخت تسهیلات تصریح کرد تعداد ٢٣٢طرح در زیر بخش‌های کشاورزی جهت دریافت تسهیلات بدون بهره و حداکثر با ۴ درصد سود  به بنیاد مستضعفان معرفی شده که تحقق این امر نقش مهمی درایجاد اشتغال و درآمد زایی برای بهره برداران دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =