521

برخی شهرها و دهیاری های کهگیلویۀ بزرگ فاقد مبلمان ساده شهری، تجهیزات و ماشین آلات کافی هستند.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کل کشور دیدار کرد.
حجت الاسلام سید محمد موحد در این دیدار با تاکید بر نقش عظیم شهرداری ها و دهیاری ها در توسعه شهری و روستایی بیان داشت: شهرداری ها و دهیاریها باعث پیشبرد توسعه شهری و روستایی در تمامی زمینه خواهند شد.
نماینده مردم کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مشکلات عظیم در بحث شهرداری ها و دهیاریهای شهرستان های این حوزه انتخابیه گفت: انتظار می رود جناب جمالی نژاد با دید مثبتی به مناطق کمتر برخورداری مانند کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام نگاه کنند.
موحد افزود: متاسفانه برخی از شهرهای این حوزه انتخابیه فاقد مبلمان ساده شهری و ورودی مناسب هستند.
وی گفت: متاسفانه شهرداری ها و دهیاری ها در شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با کمبود اعتبار، نبود تجهیزات و ماشین‌آلات کافی روبه رو هستند.
موحد در پایان سخنان خود از معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور درخواست کرد تا با سفر به این حوزه انتخابیه، ظرفیت ها و مشکلات این مناطق را از نزدیک بررسی کند.

در پایان این دیدار مقرر شد در آینده نزدیک معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاریها به شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام سفر کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =