فروهر

عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران و دبیر انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی درخصوص تأثیر شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد ایران اظهار داشت: این موضوع امری بدیهی است و قطعاً تأثیر بسیار منفی بر اقتصاد کشور خواهد داشت. 

پیمان فروهر در گفت‌وگو با « روستانیوز » گفت: طبیعتاً وقتی در حوزه تجاری کار می‌کنیم و با چنین بحرانی مواجه می‌شویم، مشکل در دو حوزه مطرح می‌شود که یکی انسانی و دیگری سخت‌افزاری است. 
فروهر افزود: طبیعتاً حوزه انسانی پرریسک و پرخطر خواهد بود و در بحث محصولات هم محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد و هر کشوری محدودیت‌های خاص خود را برای ما خواهد گذاشت. 
وی تأکید کرد: با این تفاسیر تأثیر این مسأله بر همه امور بدیهی است، چون با این وضعیت نمی‌توان در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، تعاملات رو در رو، نشست‌ها، سمینارها و غیره حضور یافت و به این ترتیب همه مسائل منتفی خواهد شد و ضربه نهایی به صادرات خواهد خورد. 
فروهر با بیان این‌که در صنعت آب‌های معدنی و نوشیدنی تعیین میزان خسارات ممکن نیست، چون صنعت ما چندان صادراتی نیست، افزود: با وجود شیوع این بیماری و بسته‌شدن مرزهای کشورهای همسایه اتفاقی است که در همه حوزه‌ها از آن ضربه خواهیم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =