11

نشست بررسی مدیریت شهری استان قزوین با حضور استاندار، معاون امور عمرانی و مدیران استانداری این استان، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی استان قزوین، معاون امور شهرداری ها، مدیرکل حراست و پدافند غیرعامل و مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی به شکایات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد.

به گزارش روستانمیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در این نشست آخرین برنامه ها و تصمیمات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در عرصه های مختلف مدیریت شهری و موضوعات حوزه وظیفه ای شهرداری ها برای حاضران تشریح و موضوعات مرتبط با شهرداریها که در قانون بودجه سال ۹۹ لحاظ گردیده برای حاضران تشریح شد.
در ادامه این نشست موضوعات مرتبط با نحوه ارزیابی عملکرد شهرداریها، مباحث مربوط به حمل ونقل و ترافیک درون شهری، بازآفرینی شهری،‌ مدیریت پسماند، فضای سبز برای حاضران تشریح و به پرسشهای شهرداران پاسخ داده شد.
هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این نشست گفت: شهرداری‌ها به عنوان نهادهای مسؤول در استان باید با دوری از حواشی جریانات سیاسی در انتخابات به دنبال خدمت هرچه بیشتر به مردم باشند.
وی افزود: اگرچه همه موظف هستیم که به شور هرچه بیشتر انتخاباتی اقدام کنیم، اما وظیفه مسؤولان دولتی دخالت در امور سیاسی نیست.
در این نشست جمالی پور استاندار قزوین، معاون امور عمرانی استانداری، حسین رجب صلاحی معاون امور شهرداری ها، حمیدرضا موفق مدیرکل حراست و پدافند غیرعامل، رمضان امینی مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی به شکایات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای استان قزوین حضور داشتند.
همچنین در نشست مدیران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با استاندار قزوین در خصوص مباحث مطرح حوزه مدیریت شهری و حوزه کاری شهرداری ها تبادل نظر صورت گرفت.
 

    

منبع : سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =