علی اکبری

عضو  کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همیشه جزو طرفداران جدی وزارت جهاد کشاورزی، کارکرد و برنامه‌هایش بودم و امیدوارم هرچه زودتر وزیر آینده این وزارتخانه معرفی شود. به هرحال به گزینه‌ انتخابی که برای این وزارتخانه معرفی شود، رأی مثبت خواهم داد.

علی اکبری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این پرسش که چه انتظاراتی از وزیر جهاد کشاورزی آینده دارید، به روستانیوز گفت: محمود حجتی، وزیر اسبق جهاد کشاورزی، اقداماتی خوبی را شروع کرده بود که باید تداوم پیدا کند. همچنین در بحث زنجیره تولید، تأمین نهاده‌های تولید، توسعه و مدیریت گلخانه‌ها باید اقدامات موثری از سوی وزیر آینده صورت بگیرد.

اکبری تأکید کرد: معتقدم باید برای صادرات محصولات کشاورزی بازاریابی کنیم، به‌عبارت دیگر در شرایط فعلی که با بحران‌های بسیار و تحریم‌های ظالمانه مواجهیم، انتظار داریم که روی بازاریابی و دستیابی به بازارهای کشورهای همسایه به‌خصوص با فرصتی که در تفاهم‌نامه اورآسیا پیش‌آمده، برنامه‌های بلندمدت و ماندگاری در نظر گرفته شود.

وی افزود: از سوی دیگر انتظار داریم روی فرآوری محصولاتی که بتوانند ارزش‌افزوده ایجاد کنند، تمرکز داشته باشیم.

این عضو تلفیق لایحه بودجه سال 99 در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در راستای بهبود شرایط بخش کشاورزی، در کمیسیون تلفیق نیز سعی کردیم منابع صندوق بیمه محصولات کشاورزی را تقویت کنیم و خوش‌بختانه بودجه این صندوق از یک‌هزار و 500 به دوهزار و 500 میلیارد تومان ارتقاء یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =