محمودزاده

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار داشت: عباس کشاورز دارای تجربه‌های فراوانی در بخش کشاورزی است. وی سال‌ها در وزارت جهاد کشاورزی مشغول به کار بوده. همچنین با توجه به حرکت ساختاری که در وزارت جهاد کشاورزی شروع‌شده و اهمیت دادن به نیروهای توانمند و مجرب، وی گزینه‌ای مناسب برای وزارت جهاد کشاورزی محسوب می‌شود.

جلال محمودزاده، نماینده مردم مهاباد، در گفت‌وگو با روستانیوز گفت: سوابق علمی و تجربی کشاورز در بخش کشاورزی خود یک حسن برای انتخاب وی به‌عنوان وزیر جهاد کشاورزی است.

محمودزاده در پاسخ به این پرسش که چه انتظاراتی از وزیر جهاد کشاورزی آینده دارید، گفت: با توجه به این‌که ساختار مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی دارای اشکالات فراوانی بود، اصلاح ساختاری، میدان دادن به قشر تحصیلکرده و جوان و همچنین واگذاری بدنه جهاد کشاورزی به جوانان را می‌توان به‌عنوان یک حرکت مثبت از وی در وزارت جهاد کشاورزی در نظر گرفت.

وی با بیان این‌که سوابق درخشان کشاورز یک نکته مهم در انتخاب اوست، تصریح کرد: اگر اصلاح ساختاری به‌صورت جدی‌تر ادامه یابد و تیم مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی در بدنه ستادی وزارتخانه با نیروهای جوان جایگزین شود، مطمئناً می‌تواند با راه‌یابی به مجلس، از نمایندگان مجلس رأی مثبت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =