نبی زاده

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های کشاورزی ماهیان سردآبی کشور در خصوص حمایت از شخص عباس کشاورز اظهار داشت: عباس کشاورز یکی از افرادی است که سال‌ها در بخش کشاورزی بوده، بنابراین با توجه به تجربیات و سوابق خود می‌تواند وزیر خوبی شود.

آرش نبی‌زاده درخصوص عمده مشکلات صنف و انتظاراتی که از وزیر آینده برای رفع این مشکلات دارد، به روستانیوز گفت: بازار فروش بزرگ‌ترین مشکل ماست. تلاش زیادی کردیم که بتوانیم طرح پایانه‌های مبدأ‌ـ مقصد را راه‌اندازی کنیم، اما متأسفانه سازمان میادین در این رابطه هیچ همکاری‌ای نکرده که امیدواریم با حضور کشاورز در وزارتخانه بتواند فشار بیش‌تری به سازمان میادین برای اجرای این طرح بیاورد.

نبی‌زاده افزود: امیدواریم بتوانیم این طرح را به‌صورت جدی اجرایی کنیم یا یک‌سری راهکارهای جدید برای بازار و بخش صادرات بیندیشیم تا به این ترتیب بازارهای صادراتی اروپا را باز کنیم تا شاید بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.

وی درخصوص طرح پایانه‌های مبدأ‌ـ مقصد نیز گفت: این طرح در سال 1395 از طرف دولت اعلام شده، اما سازمان میادین به‌دلیل این‌که عدم اجرای آن منافع مالی برایش دارد، حاضر به انجام آن نیست و نمی‌گذارد خود تولیدکنندگان به‌صورت مستقیم محصولاتشان را در سازمان میادین ارائه بدهند.

نبی‌زاده با بیان این موضوع که سازمان میادین بیش‌تر غرفه‌ها را به دلالان واگذار می‌کند، افزود: این سازمان وظیفه اصلی خود را فراموش کرده‌ است و فقط به‌دنبال سود و منافع خود است و منافع تولیدکننده و مصرف‌کننده برایش اهمیتی ندارد.

وی ادامه داد: این در شرایطی است که اگر غرفه‌ها را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند، خود تولیدکنندگان می‌توانند با شرایط بسیار خوب محصولات خود را به‌صورت مستقیم و با قیمت مناسب عرضه کنند؛ یعنی تولیدکننده و مصرف‌کننده هر دو از سود آن عرضه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =