افضلی

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست مجلس با اشاره به عملکرد محمود حجتی، وزیر سابق جهاد کشاورزی، در طول شش‌سال اخیر گفت: حجتی هم نقاط قوت داشته و هم نقاط ضعف و نمی‌توان گفت تمام اقدامات وی منفی بوده‌است. 

نظر افضلی با اشاره به نقاط مثبت عملکرد حجتی در گفت‌وگو با روستانیوز اظهارداشت: گسترش سیستم‌های نوین آبیاری، ارتقای سطح مکانیزاسیون کشاورزی، خودکفایی در برخی از محصولات استراتژیک و اجرای طرح‌های منابع‌طبیعی و آبخیزداری که از صندوق توسعه ملی برای آن‌ها هزینه شد، ازجمله عملکردهای قابل دفاع در کارنامه محمود حجتی ‌است. 
وی ادامه‌داد: اما در زمینه خرید تضمینی محصولات کشاورزی، نظارت بر واردات و صادرات، واردات ذرت‌های آلوده و نهاده‌های دامی هیچ‌وقت شفاف‌سازی درستی انجام نشد و لازم بود وزیر در این زمینه‌ها پاسخگو باشد. 
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وزیر پیشنهادی برای وزارت جهادکشاورزی باید در حوزه کشاورزی متخصص باشد، گفت: وزیر آینده باید توانایی دفاع از حقوق کشاورزان را داشته باشد. همچنین خود تصمیم‌گیرنده و در همه زمینه‌ها پاسخگوی مردم و مجلس باشد. افزون براین باید بتواند طرح‌های این حوزه را باسرعت پیش ببرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =