کد خبر: 3790
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
54

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: هم‌افزایی و همکاری با سایر دستگاه‌ها، کار خدمات‌رسانی به عشایر را بهتر خواهد کرد و باید ساختار ویژه‌ای در حوزه بهداشت و ارائه خدمات بهداشتی به عشایر ایجاد شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران، کرمعلی قندالی در دیدار با معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در خصوص مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی عشایر گفتگو و تبادل نظر کرد.

وی با تقدیر از خدمات وزارت بهداشت به عشایر به ویژه در حوزه خانه‌های بهداشت سیار عشایری اظهار داشت: طرح ویژه بهداشت و درمان عشایر در دستور کار هیأت دولت قرار دارد که با تصویب آن خدمات بسیار مطلوبی را در مناطق عشایری کشور شاهد خواهیم بود.

این مسوول افزود: در حوزه راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی در مناطق عشایری در حد توان و با استفاده از منابع اعتباری مختلف کارهایی انجام شده است که می‌توانیم با سایر دستگاه‌ها به ویژه وزارت بهداشت نسبت به افزایش سرویس‌های بهداشتی در مناطق عشایری اقدام کنیم.

قندالی گفت: موضوع دندانپزشکی در مناطق عشایری نیز یکی از مشکلاتی است که نیاز است از سوی وزارت بهداشت خدمات ویژه‌ای در این زمینه به عشایر ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =