کد خبر: 3306
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
روحانی

رئیس‌جمهور گفت: افتخار دولت گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان است و این کار باید سرعت گیرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی و پس از گزارش استاندار استان سیستان و بلوچستان به وسیله ویدئو کنفرانس، اظهار کرد:  افتخار دولت یازدهم و دوازدهم، گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: روزی که مشعل گاز در زاهدان روشن شد، یک روز تاریخی بر ای مردم استان بود. گازرسانی باید با سرعت بیشتری در استان ادامه یابد.

رییس جمهور گفت: توسعه راه آهن و توسعه بندر چابهار با مشارکت هند و افغانستان کار بسیار بزرگی در استان بود. از نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در استان باید تشکر کرد.

در ادامه، روحانی پس از ارائه گزارش استاندار آذربایجان غربی از طریق ویدئو کنفرانس بیان کرد: دو طرح مهم احیای دریاچه ارومیه و اتصال ارومیه به راه آهن سراسری در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شد.

وی ادامه داد: اگر دریاچه ارومیه احیا نمی شد، 15 میلیون نفر مجبور به مهاجرت شده و کل کشاورزی منطقه از بین می رفت. این طرح بزرگ آذین افتخار دولت در زمینه محیط زیست است.

ریس جمهور سپس دستور افتتاح برق رسانی به 9 روستا، آبرسانی به 49 روستا، گاز رسانی به 49 روستا، 116 مرکز خدمات رسانی و دسترسی 266 روستا به شبکه اطلاع رسانی را در آذربایجان غربی صادر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =