کد خبر: 17874
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
دام

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: ۴۴۷ راس دام قاچاق به ارزش تقریبی بیش از ۱۱ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، یوسف اسماعیل‌زاده امروز  اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق دام زنده، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان هنگام کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان – قزوین  هشت دستگاه خودرو را برای بررسی متوقف کردند.
 وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۱۸ رأس گوسفند و ۲۹ راس گوساله بدون پروانه بهداشتی و قاچاق کشف و هشت متهم را دستگیر کردند.
 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان، بیش از ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر و مقتدرانه در دستور کار پلیس قرار دارد.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان همچنین از توقیف خودروی حامل ۸۵ راس دام فاقد مجوز حمل در ابهر خبر داد و افزود: در راستای مقابله با قاچاق احشام و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابه‌جایی غیرقانونی دام در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودروی کامیونت "ایسوزو" حامل احشام مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.
 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از عزم جدی پلیس در برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز خبر داد و افزود: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و در راستای تحقق شعار سال با عوامل و مخلان در امنیت اقتصادی برابر قانون رفتار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =