کد خبر: 16019
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
شورا

فرماندار چرداول از مصرف شدن هشت هزار و ۵۲۵ تعرفه رای تا ساعت ۱۲ ظهر امروز در این شهرستان خبرداد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سعیدرضا کریمیان روز جمعه افزود: انتخابات تبلوری از مردم سالاری دینی و حس مسوولیت پذیری شخصی و اجتماعی بوده و شرکت مردم در انتخابات اوج دموکراسی و قدرت انکارناپذیر و نقش مردم است.

وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات یک حق برای مردم است و مردم حق دارند در تعیین سرنوشت خود سهیم داشته باشند و نسبت به آینده خود بی تفاوت نبوده و نیستند.

فرماندار چرداول کرد: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات صدای خود را به گوش مسوولان رسانده و از این طریق رفع مشکلات خود را پیگیری می کنند.

کریمیان به حضور و مشارکت خوب مردم شهرستان چرداول در انتخابات امروز اشاره کرد و گفت: مشارکت بالای مردم باعث مقبولیت هرچه بیشتر و بهتر نظام مقدس جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی و مانعی مهم برای عدم دخالت دشمنان در امور داخلی ایران است.

وی تاکید کرد: دشمنان از پشتوانه مردمی نظام هراس و واهمه دارند و حضور همگانی در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود.

رییس ستاد انتخابات چرداول بیان داشت: مردم ایران همواره در بزنگاه های مختلف حمایت قاطع خود را از کشور و نظام نشان داده اند و این انتخابات محور وحدت و همدلی مردم و نظام است که بطور قطع برگ زرین دیگری از تاریخ سیاسی اجتماعی مردم ور ۲۸ خرداد رقم خواهد خورد.

کریمیان یادآور شد: تعداد ۳۱ هزار نفر در چرداول حائز شرکت در انتخابات هستند که تعداد ۸۵ شعبه اخذ هم اکنون آرای مردم را جمع آوری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات را در شهرستان چرداول را بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری امروز همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مردم هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =