کد خبر: 15884
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
شورا

فرماندار شهرستان شازند از پیش بینی ۱۶۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبرداد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، «حسین رجبی» روز چهارشنبه افزود: ۸۴ فقره از این شعب اخذ رای به‌صورت ثابت و ۷۶ شعبه سیار پیش‌بینی شده  است‌.
وی گفت: برای انتخابات شورای اسلامی شهر در پنج شهر شازند، مهاجران، آستانه، مهاجران و شهباز ۵۴ شعبه شهری و در مناطق روستایی ۱۵۳ شعبه  در نظر گرفته‌شده است.
فرماندار شهرستان شازند اظهار داشت: داوطلبان تایید صلاحیت شده در رقابت‌های این دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهردر شازند  ۷۲ نفر و در روستاها نیز ۴۰۹ نفر هستند که برای تصاحب کرسی‌های پارلمان محلی رقابت می‌کنند.
رجبی بیان کرد: سه هزار عوامل اجرایی‌، نظارتی، بازرسی در چهار بخش و ۶ روستا  شارند کار برگزاراری انتخابات را برعهده دارند و ۶۰۰ عامل انتظامی  نیز با همکاری نیروهای بسبج، مسئولیت امنیت انتخابات را عهده‌دار هستند.
وی یادآور شد: ۹۲ هزار و ۳۰۲ نفر واجد شرایط رای در شهرستان شازند وجود دارد که از این تعداد ۴۵ هزار و ۹۹۴ نفر مرد و ۴۶ هزار و ۳۰۸ نفر زن هستند.
فرماندار شهرستان شازند تصریح کرد: شمار رای اولی ها در این شهرستان یک‌هزار و ۹۵۵ نفر هستند که ۹۸۳ نفر مرد و ۹۷۲ نفر نیز زن هستند.
رجبی تاکید کرد: نشست‌های توجیهی با نامزدها، نمایندگان فرماندار، بخشداران و کاربران یارانه برگزار شده و تمهیدات لازم در حوزه اجرایی،پشتیبانی و بهداشتی برای  تمامی شعب اخذ رأی اندیشیده شده است و امید می‌رود که  در ۲۸ خردادماه مردم پای صندوق‌های رای حضور یابند و با مشارکت حداکثری پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر برافراشته‌تر کنند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس در ۲۸خردادماه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =