آرد

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسایی و کشف ۳۱ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم آرد توزیع خارج از شبکه در این شهرستان خبرداد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ ایرج حسن خانی روز دوشنبه افزود: با توجه به مشکلات موجود در توزیع آرد در سال‌های گذشته در این شهرستان و تشکیل صف های طولانی در جلو نانوایی ها فعال و تعطیلی برخی از نانوایی ها موضوع به سرعت در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با بررسی های میدانی و بررسی اسناد و مدارک نانوایان مشخص شد که پیمانکار از تحویل آرد به برخی نانوایی ها در این شهرستان خودداری کرده و این موضوع باعث شده تا برخی از نانوایی ها تعطیل شود.

وی ادامه داد: در این رابطه ۲۹ واحد نانوایی شناسایی و در تحقیقات لازم از آنها مشخص شد پیمانکار ۷۸۵ کیسه به وزن ۳۱ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم آرد را به محل نامعلومی منتقل و به نانوایان نداده است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: کارشناسان ارزش ریالی آرد های منتقل شده را یک میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ حسن خانی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =