کد خبر: 14232
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
گاز

رییس شرکت گاز بروجرد از آغاز عملیات گازرسانی به ۱۱ روستای این شهرستان در راستای توسعه و خدمات رسانی یکسان به روستاییان خبرداد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، شاهرخ همتی روز دوشنبه افزود: طول شبکه گازرسانی به این روستاها حدود ۴۰ کیلومتر بوده  که با سرعت در حال انجام است.

وی اظهار داشت: کار گازرسانی به ۲ روستای دیگر بروجرد که از تعهدات سال گذشته بوده و به دلیل حجم بالای کار انجام نشده هم اکنون توسط پیمانکار در حال اجرا است.

رییس شرکت گاز بروجرد بیان‌کرد: هم اکنون بیش از ۹۵ درصد روستاهای شهرستان به شبکه گاز شهری سراسری متصل شد.

 همتی اضافه کرد: در راستای طرح گازرسانی به روستاها ۱۰۰ درصد روستاهای بخش اشترینان در قالب ۳۹روستا، ۱۴۷روستای بخش مرکزی و ۱۰۰درصد جمعیت شهری بروجرد به شبکه سراسری گاز متصل شد.

وی ادامه داد: مجموع روستاهای این شهرستان ۲۱۶ روستا است که ۱۴روستا خالی از سکنه یا دارای کمتر از هفت خانوار هستند که گازرسانی به آنها به دلیل اعتبار فراوان نیازمند صدور مجوز از سوی شرکت است.

وی مجموع روستاهای گازرسانی شده را تاکنون ۱۸۶ روستا اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از۱۳طرح درحال اجرا مجموع روستاهای بهره مند از گاز شهری در بروجرد به ۱۹۹ روستا خواهد رسید.

وی تاکید کرد: امسال سال سبز شرکت گاز بروجرد خواهد بود و جشن پایان گازرسانی به روستاهای بروجرد برگزار خواهد شد.

رییس شرکت گاز بروجرد بیان کرد: در گرامیداشت هفته دولت نیز یک طرح گازرسانی روستای در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

همتی اظهار داشت: مجموع مشترکان گازشهری شهرستان بروجرد بیش از ۱۱۶  هزار مشترک است که از این تعداد بیش از  ۹۰هزار مشترک شهری و مابقی روستایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =