کمک

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان کرمان از توزیع یک هزار و ۵۰۰ سبد معیشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان برای کمک به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد این استان در مناطق جبالبارز، مردهک و بلوک خبرداد.

به گزارش ایرنا ، یحیی صادقی روز دوشنبه در آئین تهیه و توزیع این سبد معیشتی در جمع خبرنگاران با ابراز امیدواری از ریشه کن شدن ویروس کرونا از کل جهان افزود: فضای همدلی و همراهی که در این سال‌های اخیر در استان کرمان  شکل گرفته امیدبخش برای خانواده‌های محروم بوده است.

وی با بیان اینکه ۴۸ هزار ۹۳۰ سبد معیشتی در ماه رمضان امسال توسط خیرین تحویل کمیته امداد شده و توزیع شده است، تصریح کرد: از ماه رمضان سال گذشته ۳۷۰ آشپزخانه مهدوی در استان کرمان تشکیل شده و فقط در ماه رمضان امسال تا روز گذشته یک میلیون و ۳۲۱ هزار وعده غذای گرم به ارزش ۴۰ میلیارد تومان در بین خانواده های محروم توزیع کردند. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان ضمن قدردانی از ارتش جمهوری اسلامی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی چندین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه را در مناطق محروم حمل و نقل کرده‌اند و با این اقدام هزینه حمل و نقل را از دوش  کمیته برداشتند و آنها با این کار خودشان ایثار کردند.

 فرمانده ارتش جنوب شرق کشور نیز در این آیین نفس حرکت  مومنانه را مقدس دانست و بیان داشت: این افتخار است که ما نیز در این کمک مومنانه در کنار همه وظایف خود همکاری داریم.

 امیر" امیرغلامعلیان" خدمت به اقشار آسیب دیده را یک افتخار و سعادت دانست و عنوان کرد: ارتش افتخار می کند که در زمان صلح توانمندی ها و امکانات و ظرفیت لجستیک خود به شرط آنکه به توان رزمیش آسیب نرساند، در راستای رفع مشکلات و توسعه کشور همکاری داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =