کد خبر: 12876
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
پرواز

مدیر روابط عمومی اداره‌ کل فرودگاه‌های خراسان ‌رضوی گفت: پروازهای مسافربری به خارج کشور از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در چهار مسیر هوایی به کشورهای افغانستان، ترکیه، عراق و قطر در جریان است.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حسن جعفری، اظهار کرد:پیش از شیوع کرونا پروازهای خارجی از این فرودگاه در ۱۴ مسیر هوایی بین‌المللی انجام می‌شد. 

وی یادآور شد: فعالیت و یا توقف پروازهای خارجی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است، مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا نیز در خصوص پروازهای خارجی فرودگاه مشهد پس از تأیید ستاد ملی اجرا می‌شوند. 

جعفری بیان کرد: قوانین ستاد ملی و استانی کرونا در مورد پروازهای خارجی رعایت و از مسافران خارجی تست کرونا گرفته می‌شود که در صورت مثبت بودن توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرنطینه می‌شوند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های خراسان ‌رضوی با بیان اینکه قانون ۶۰ درصد ظرفیت در بیشتر پروازها از مشهد رعایت می‌شود، گفت: پلیس از ورود مسافران بدون ماسک به فرودگاه جلوگیری می‌کند و در حین پرواز هم ناظر سلامت بر رعایت پروتکل‌ها توسط مسافرین نظارت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =