کد خبر: 12537
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
هلال احمر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: تیم امداد و نجات کوهستان با راهنمایی محلی‌ها به محل حادثه رسیده و با نصب کارگاه به نفرات دسترسی پیدا کرده و پس از ارزیابی مصدومین که در حالت بیهوشی بودند اقدام به اکسیژن تراپی و احیا مصدومین کرده و آنان را از مرگ حتمی نجات دادند.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری فارس، امیر جعفرزاده اظهار داشت: در پی اعلام حادثه در  ساعت 14:01 دقیقه روز سه شنبه که در 35 کیلومتری پایگاه امداد و نجات کوهستان یئدی گوز نقده در غار کوه‌های منطقه یونسلو نقده و دربند اورمیه گزارش شد، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان به تعداد ۳تیم به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تیم امداد و نجات کوهستان با راهنمایی محلی‌ها به محل حادثه رسیده و با نصب کارگاه به نفرات دسترسی پیدا کرده و پس از ارزیابی مصدومین که در حالت بیهوشی بودند اقدام به اکسیژن تراپی و احیا مصدومین کرده و آنان را از مرگ حتمی نجات دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: کوهنوردان می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند تا در کمترین زمان نجاتگران هلال احمر جهت امداد رسانی به مصدومین حوادث کوهستان اعزام شوند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: در این عملیات تیم امداد و نجات آتش‌نشانی نقده و تیم امداد و‌ نجات کوهستان اشنویه و اورژانس همکاری داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =