مسکن روستا

 استاندار همدان با ارزشمند دانستن توجه دولت به مسکن محرومان گفت: سرعت عمل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این زمینه قابل تقدیر است.

به‌گزارش روستانیوز، سید سعید شاهرخی در نشست شورای برنامه ریزی گفت: اینکه دولت در شرایط تحریم و به رغم تنگناهای مالی احداث ۲ هزار واحد مسکن روستایی در استان همدان را تقبل کرد اقدامی ارزشمند است.
وی با اظهار اینکه آغاز عملیات این تعداد واحد مسکن محرومان شهریور ماه امسال با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در استان کلید خورد، گفت: در کمتر از ۵ ماه از این کلنگ زنی یک هزار و ۹۹۴ واحد از این تعداد تعیین تکلیف شد و با اقدام خوب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان پی کنی و احداث یک هزار و ۶۹ واحد از این تعداد انجام شده که عملیات ۸۰۰ واحد تا سقف، اجرایی گردیده است.
شاهرخی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود عملیات احداث و بهره‌برداری ۲ هزار واحد مسکن محرومان استان تا خرداد سال آینده خاتمه یابد، گفت: در سفر دکتر نوبخت به استان ۳۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های حیاتی استان بودجه اختصاص داده شد که احداث ۲ هزار واحد مسکن محرومان در روستاها از اقدامات شاخص آن بود.
استاندار همدان با مثبت ارزیابی کردن طرح احداث مسکن محرومان در این استان گفت: مصمم هستیم با رایزنی فرابخشی کمک بیشتری از دولت در این زمینه اتخاذ و این طرح را تداوم دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =