کد خبر: 8754
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
9538

آئین نشان ارادت و همدلی با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی امروز در محل این وزارت برگزار شد.

به گزارش روستانیوز به نقل ازبه نقل از ایانا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی امروز در آیین نشان ارادت و همدلی، گفت: امروز ۴۱ لوستر جهت نصب در صحن مطهر حضرت فاطمه الزهرا (س) در نجف اشرف ارسال می شود و سومین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه نیز توسط وزارت جهاد کشاورزی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به این که محبت یکی از جلوه های فرهنگ شیعه است، افزود: شیعه در طول تاریخ سعی کرده با موج محبت نسبت به پیشوایان معصوم (ع)، فرهنگ خود را ترویج کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی با بیان اینکه دین و دینداری چیزی جز محبت نیست، گفت: محبت انسان ها را در کنار یکدیگر به هم پیوند می زند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به این که کمک‌های مومنانه جلوه‌ دیگری از صمیمیت و انسان‌دوستی است، تصریح کرد: کمک کنندگان، محبت و عشق خود را به دیگر انسان‌ها نشان می دهند.

 وی ادامه داد: سردار سلیمانی نیز عشق خود را در طبق اخلاص گذاشت و سعی کرد محبت به اهل بیت (ع) را ابراز کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به بسته های کمک های مومنانه، گفت: این بسته ها نمادی از عشق است و فرهنگ بسیجی، فرهنگ استقلال، عشق به انسان های مطهر و پاک، ولایتمداری، شهادت و ایثار است.

وی با تاکید بر اینکه نسل جدید باید با فرهنگ بسیجی بیشتر آشنا شود، ادامه داد: قطعا عشق با فرهنگ به وجود می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =