مرغ

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: در حال حاضر مرغ گرم تنظیم بازار به قیمت ٩٨٠٠ تومان و مرغ منجمد تنظیم بازار نیز به قیمت ٨٩٠٠ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در گفت و گو با روسنا (روستانیوز) با اشاره به اختلاف قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر عنوان کرد: با توجه به قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و تنوع محصولات، خرید از میادین میوه و تره بار مقرون به صرفه است.

وی به نقش محصولات پروتئینی در سبد غذایی خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: تنوع محصولات از جمله مسائلی است که مورد توجه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قرار دارد و به عنوان نمونه، علاوه بر عرضه مرغ گرم و منجمد تنظیم بازار، بال و بازوی کبابی، پاچینی، دل و جگر مرغ و مرغ کنتاکی در میادین عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر تلاش سازمان مدیریت میادین در کنترل و تعدیل قیمت‌ محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار گفت: اگر چه این سازمان در حوزه تولید و قیمت گذاری در بازار نقشی ندارد اما همه تلاش خود را برای کنترل قیمت محصولات در میادین و بازارها در جهت جلب رضایت شهروندان به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: هدف ما این است که میادین و بازارهای میوه و تره بار به سمت و سویی بروند که شهروندان بتوانند با مراجعه به این مراکز، همه نیازهای سبد غذایی روزانه خود را تأمین کنند.

راد عنوان کرد: در حال حاضر مرغ گرم تنظیم بازار به قیمت ٩٨٠٠ تومان و مرغ منجمد تنظیم بازار نیز به قیمت ٨٩٠٠ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود و عملاً تنها محلی که مرغ زیر ١٠ هزار تومان در آن عرضه می شود، میادین میوه و تره بار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =