مرغ

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: قیمت برخی محصولات نظیر قیمت مرغ در بازار طی هفته‌های اخیر نوسانات فراوانی داشته اما با این وجود، سازمان مدیریت میادین توانسته به خوبی آن را مدیریت کند.

سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در گفت و گو با روسنا (روستانیوز) با تاکید بر نقش این سازمان در تعدیل و کنترل قیمت میوه و تره بار در سطح شهر تهران عنوان کرد: قیمت برخی محصولات نظیر قیمت مرغ در بازار طی هفته‌های اخیر نوسانات فراوانی داشته و افزایش زیادی یافته است اما با این وجود، سازمان مدیریت میادین توانسته به خوبی آن را مدیریت کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر، مرغ گرم تنظیم بازار در میادین و بازارهای میوه و تره بار به قیمت هر کیلوگرم 9800 تومان و مرغ منجمد تنظیم بازار نیز هر کیلوگرم 8900 تومان عرضه می‌شود و شهروندان امکان خریداری هر دو نوع مرغ گرم و مرغ منجمد را از میادین و بازارها دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «تکریم مشتری» به عنوان سه مؤلفه‌ای که موجب رضایتمندی شهروندان می‌شود، نام برد و گفت: در شرایط اقتصادی موجود که قدرت خرید خانواده‌ها کاهش یافته است، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در راستای حمایت از سبد خرید خانوارهای شهری بر تلاش خود برای کنترل بازار و تعدیل قیمت‌ها افزوده است.

وی با تاکید بر استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار خاطرنشان کرد: خوشبختانه قیمت مرغ تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار زیر 10 هزار تومان نگه داشته شده که نشان دهنده تلاش ما برای صیانت از اعتماد شهروندان و اطمینانی است که به این سازمان دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =