کد خبر: 40954
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
مولدسازی دارایی های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در راستای تحقق شعار سال، برنامه مولدسازی دارایی های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت مردم را اعلام کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه‌های تحقق شعار سال، گفت: این معاونت ضمن اعلام آمادگی در همکاری و ارائه خدمات به معاونت‌ها و سازمان‌های ملی و استانی برای انجام برنامه‌های این مهم و تکالیف سازمان به منظور تامین امنیت غذایی کشور مبتنی بر پایداری در تولید محصولات کشاورزی اهتمام دارد تا متناسب با رسالت و ماموریت‌های محوله پیش برود.

وی هماهنگی در واگذاری و برونسپاری تصدی‌های تولیدی و خدماتی وزارت جهاد کشاورزی را از برنامه‌های این وزارتخانه عنوان کرد و یادآور شد: واگذاری تصدی تولیدی و خدماتی در حوزه دام از طریق مشارکت در ایستگاه‌های پرورش و اصلاح نژاد در سراسر کشور در حال برنامه‌ریزی است.

محمدی افزود: توسعه خدمات بخش غیردولتی به بخش کشاورزی از طریق مشارکت در فضاها و زیرساخت‌های عمومی مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها نیز در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع با اشاره به برنامه‌های ترویج و آموزش بهره‌برداران بخش کشاورزی، تصریح کرد: بازنگری خدمات وزارت جهاد کشاورزی با مشارکت بهره‌برداران این بخش و همچنین شناسایی و بهبود فرایندهای وزارت جهاد کشاورزی با مشارکت بهره برداران و ذینفعان بخش کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

محمدی با تاکید بر اصل ۴۴ قانون اساسی که مبتنی بر واگذاری شرکت‌ها و موسسات وزارت جهاد کشاورزی است، یادآور شد: واگذاری این شرکت ها در صورتی است که تمام یا بخشی از سهام آن متعلق به دولت باشد.

وی با تاکید بر مولدسازی دارایی های دولت، افزود: در اجرای مصوبه سران قوا برای مولدسازی دارایی‌های دولت در ادامه اقدامات سال گذشته فرایند شناسایی اموال مازاد، اخذ مجوز و طی فرایند برای تامین منابع مورد نیاز و پشتیبانی از تولید در بخش کشاورزی نیز اقدام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =