کد خبر: 40931
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
موانع توسعه برداشته می‌شود

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی شعار سال را دستور کار کشاورزی استان در سال جدید عنوان کرد و از به‌ کارگیری ظرفیت‌های راکد، نیمه‌فعال و دومنظوره برای تحقق اهداف جهش تولید با مشارکت مردم یاد کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مهدی جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شعار سال، گفت: سال جاری با شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" دستور کار مسئولین در سال جدید است و در این راه سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی جهش تولید را در زیربخش‌های کشاورزی استان، تعریف اجرایی خواهد کرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای جهش تولید در کشاورزی افزود: جهش تولید با افزایش رکوردها و افزایش میانگین تولید محصولات کشاورزی در استان و همچنین پیگیری جهش تولید در افزایش راندمان بالاخص در حوزه آب، حوزه دانش بنیان و افزایش میزان سطح گلخانه ها در این استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

جعفری با تاکید بر فعال کردن واحدهای راکد و نیمه فعال، تصریح کرد: ظرفیت های جدید در این زمینه در استان ایجاد خواهد شد؛ همچنین تکمیل زنجیره های کشاورزی در داخل استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، از ظرفیت های جدید بلا استفاده در استان مانند استخرهای دو منظوره در بخش شیلات استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت موجود تعاونی ها در استان، افزود: از این ظرفیت می‌توانیم در راستای جهش تولید بهره مند شویم.

وی از مردم برای مشارکت در تولید بدون مانع در خراسان جنوبی دعوت کرد و یادآور شد: مسلما تحقق تمامی موارد، منوط به ریسک مدیرتی، اراده جمعی، تفسیر قانون به نفع تولید و کاهش بروکراسی، برنامه ریزی های دقیق و مدیریت منابع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =