اشتری

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرج از اهتمام ویژه مدیریت شهری برای گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، با برگزاری جشن بزرگ دخترانه خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از واحد ارتباطات و امور بین الملل، امیر اشتری سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، ضمن اشاره به اهمیت نکوداشت فرخنده میلاد کریمه اهل بیت، حضرت معصومه(س) و بویژه جایگاه خاص دختران در بین جامعه گفت: دختران مهربان و فهیم کشور در میان عموم مردم مقام و منزلت ویژه ای دارند که باتوجه به همین موضوع، لزوم اهمیت و نگاه خاص به این سرمایه های اجتماعی احساس می گردد.
این مسئول ابراز داشت: در همین راستا و با فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، سازمان فرهنگی شهرداری کرج در نظر دارد با اقدامی خاص و متفاوت نسبت به سال های گذشته، آیین باشکوه نکوداشت روز دختر را با عنوان "مهر بانو" در روز دوشنبه ۱ خردادماه ساعت ۱۶:۳۰ در تالار بزرگ شهیدان نژاد فلاح برگزار نماید.
وی ادامه داد: شعرخوانی شاعر مطرح کشور سید حمیدرضا برقعی، فاطمه افشاریان، استندآپ کمدی، هنرنمایی دختران نینجا، گپ صمیمانه دکتر سیما فردوسی با اجرای مژده خنجری مجری توانمند صدا و سیما از بخش های متنوع و جذاب این رویداد می باشد.
اشتری افزود: ضمن دعوت از تمامی دختران گرانقدر البرز جهت شرکت در این جشن بزرگ، امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه های مسئول، گام های موثری جهت برگزاری رویدادهای متنوع برای دختران و پسران عزیز سرزمین مان بخصوص البرز و شهر کرج برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =