سبزی

اولین جشنواره فرهنگی سارال با هدف شناسایی و معرفی ظرفیت‌های این منطقه برگزار شد

به گزارش روستانیوز، یک کنشگر اجتماعی استان کردستان در این مراسم که روز پنجشنبه با حضور مسئولین و مردم برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های فروان منطقه سارال که عموما ناشناخته مانده است این جشنواره به منظور معرفی این ظرفیت‌ها به کل استان و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان مردم منطقه، برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره فراهم نمودن مقدمات ثبت ملی سارال است که تحقق این امر نیازمند حمایت و همت مسئولین زیربط، برگزاری جشنواره‌ها و ... می باشد.

پیمان سبزی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این جشنواره در سال‌های آینده نیز با حمایت مردم و مسئولین در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و در کنار معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سارال بحث درآمدزایی و بوم گردی در منطقه نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به استقبال مردم از جشنواره اضافه کرد: جا دارد از استقبال و حمایت استاندار جوان و انقلاب استان، فرماندار بومی و دلسوز شهرستان دیواندره، دکتر بهرامی مسئول امور روستایی استانداری، فرماندار و بخشدار دیواندره تقدیر و تشکری داشته باشم و امیدوارم در سال‌های آتی برای هرچه‌ بهتر برگزار شدن جشنواره از ما حمایت کنند.
این کنشگر اجتماعی با تقدیر از حضور رسانه ها و افراد معتمد رسانه ایی در جشنواره فرهنگی رسانه اظهار داشت: امروز اگر کردستان به هر لحاظ در همه حوزه ها در مقایسه با 20سال قبل به رشد مطلوبی رسیده، مرهون قلم این رسانه ها است.
پیمان سبزی تاکید کرد :حضور رسانه های استان در جشنواره فرهنگی سارال امید ثبت ملی این منطقه را در دل مردم به ویژه جوانان سارال زنده نموده است.
گفته می شود:پیمان سبزی به عنوان یک جوان موفق در حوزه آسیب های اجتماعی یکی از جوان های مورد اعتماد و کنشگر اجتماعی این منطقه است که در حال حاضر مسئول بنیاد مردمی تحول اجتماعی استان کردستان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =