گردشگری روستایی

رئیس هیات مدیره انجمن حرفه ای واحدهای پذیرایی و گردشگری استان البرز از انعقاد تفاهم نامه با بانک سپه استان البرز به منظور ارائه تسهیلات به واحدهای پذیرایی استان خبر داد.

به گزارش روستانیوز، سید اصغرنورآذر با بیان اینکه درجلسه ای که با دکتر جواد فغانی مدیرامور شعب بانک سپه استان البرزبرگزار شد، در راستای پیگیری موانع و مشکلات و همچنین ارتقای سطح کیفی مدیریت واحد های پذیرایی تفاهم نامه ای مبتنی بر ارائه خدمات نوین بانکی و پرداخت تسهیلات مورد نیاز به واحدها با نگاه حمایتی و اشتغال آفرین، منعقد شد.
وی ادامه داد : هدف از اجرای برنامه پرداخت تسهیلات به واحدهای پذیرایی این است که با برنامه‌های ایجاد و توسعه، تولید، اشتغال و کارآفرینی بر مبنای رسته فعالیت‌های تولید و اشتغال بخش گردشگری تسریع و تسهیل درروند تشکیل و تکمیل پرداخت تسهیلات به متقاضیان طبق تفاهم‌نامه روند سریع‌تری به خود گیرد.
نور آذر ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مدیران بانک سپه در انعقاد این تفاهم نامه خاطرنشان کرد:مدیران واحدهای پذیرایی و گردشگری استان البرز می توانند به منظورهماهنگی و دریافت این تسهیلات به دفتر انجمن حرفه ای مراجعه یا با شماره ۰۹۱۲۱۴۸۷۹۹۵ تماس حاصل کنند.

پرداخت تسهیلات به واحدهای پذیرایی و گردشگری استان البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =