کد خبر: 40168
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
سند مالکیت

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از صادر شدن سه میلیون و ۹۰۸ هزار و ۵۰۲ جلد سند روستایی از ابتدای تشکیل این بنیاد تاکنون و تحویل آن به روستاییان خبر داد.

به گزارش روستانیوز،غلامرضا صالحی با بیان اینکه سند روستایی به نوعی هویت بخشی به مالکیت خصوصی است، گفت: از ابتدای فعالیت بنیاد تاکنون سه میلیون و ۵۷۲ هزار و ۱۸۰ سند روستایی و ۳۳۶ هزار و ۳۲۲ فقره سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و درمجموع سه میلیون و ۹۰۸ هزار و ۵۰۲ جلد سند توسط بنیاد صادر و تحویل داده شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه همچنین تاکنون طرح بازنگری در ۳۰ درصد روستاهای کشور اجرا شده است، تصریح کرد: تا پایان شهریور ماه طرح بازنگری در ۱۰۰ درصد روستاها اجرایی خواهد شد.

وی بهسازی بافت‌های با ارزش روستایی را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف حفظ این بافت‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، طرح‌های گردشگری در ۱۷۲ روستا هدف و بهسازی بافت با ارزش روستایی در ۱۲۰ روستا تهیه و آماده شده است.

صالحی با بیان اینکه طرح بهسازی بافت با ارزش روستایی در ۸۷ روستا تاکنون اجرایی شده است، بیان داشت: هدف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای این طرح، حفظ هویت معماری و بومی منطقه با شرایط خاص هر روستا بوده و هست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =