کد خبر: 40153
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
روستا

در سفر یک روزه جمعی از مسئولان به دلی مهتاب چاروسا ، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه و بسته های معیشتی بین اهالی این روستا توزیع شد.

به گزارش روستانیوز، ارائه خدمات دامپزشکی، تخصیص تسهیلات برای ساخت سرویس بهداشتی ، بازگشایی جاده‌های عشایری، توزیع آرد بین نیازمندان، معاینه بیش از ۱۰۰ نفر از اهالی منطقه و توزیع داروی رایگان ره آورد سفر یک روزه مسئولان ادارات و نهادهای خدمات رسان شهرستان کهگیلویه به روستای دلی مهتاب در بخش چاروسا بود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: یکی از خواسته‌ها و مطالبات مردم منطقه دلی مهتاب تعریض و بهسازی جاده دسترسی سردسیر و گرمسیر لاش سیلم به دلی مهتاب و برفکوه به قلعه رئیسی است.

عبدالعزیز موسوی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و تحقق خواست مردم منطقه برای جاده ارتباطی سیلم به دلی مهتاب ۲۴۰ میلیارد ریال و برای جاده برفکوه نیز ۲۰۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد.
موسوی اضافه کرد: این دو طرح راهسازی در حال حاضر در حال اجرا است و قسمت زیادی از این دو مسیر نیز اجرا شده و در تلاشیم از منابع مختلف اعتبارات مورد نیاز آنها را تامین کنیم تا مشکل مردم مناطق مختلف در این دو مسیر در خصوص جاده ارتباطی رفع شود.

وی یکی از مشکلات مهم مردم روستای دلی مهتاب را تامین آب آشامیدنی عنوان کرد و ادامه داد: مقرر شد امور عشایر شهرستان کهگیلویه با همکاری اداره آب و فاضلاب بخش چاروسا پس از بررسی و کارشناسی مشکل تامین آب آشامیدنی مردم این منطقه را رفع کند.

نیک مهر رئیس کمیته امداد چاروسا هم در این سفر از ارائه تسهیلات اشتغال زایی به مردم این روستای دلی مهتاب خبر داد وگفت: با توجه به اینکه به دلیل نبود سرویس بهداشتی بهداشت و سلامت مردم این روستا را تهدید می‌کند لذا به هر خانوار در روستای دلی مهتاب ۲۰ میلیون تسهیلات بلاعوض برای ساخت سرویس بهداشتی تخصیص داده می‌شود.

رئیس امور عشایر شهرستان کهگیلویه هم از بازگشایی مسیر این روستا و مستقر شدن لودر در مسیر روستای دلی مهتاب از هفته آینده خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =